CulinarMiercurea fara carnesanatate

Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

   Semintele de chia au devenit un ingredient din cele mai popular in mancarurile celor care se preocupa de sanatatea lor. Sunt usor de digerat, un ingredient versatil care poate fi adaugat cu usurinta in retete. Initial cultivate in Mexic, astazi semintele de chia sunt apreciate in toata lumea datorita proprietatilor lor medicinale si valorii nutritive. Ce putea fi mai nimerit pentru o reteta la “Miercurea fara carne” decat una care sa contina seminte de chia?

Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

Pentru a adauga si mai multa valoare nutritiva semintele le-am combinat cu lapte de cocos.

Ingrediente budinca din seminte de chia si lapte de cocos:

Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

– 30 gr seminte de chia (2 linguri);
– 160 ml lapte de cocos;
– 1 lingurita miere:
– un praf de scortisoara;
– o banana.

 

Mod de preparare budinca din seminte de chia si lapte de cocos :

Deoarece laptele de cocos era cam gros am incalzit 100 ml de apa si am amestecat-o cu el. Pentru a putea amesteca bine continutul am ales un borcan unde peste laptele diluat am adaugat semintele de chia, scortisoara, mierea si cateva bucatele de banana. Se pot pune orice fel de fructe mai ales deshidratate.Budinca din seminte de chia si lapte de cocos
  Am amestecat prin invartire usoara si am pus borcanul la frigider, unde l-am lasat peste noapte pentru a se putea hidrata bine semintele.
  A doua zi dimineata am golit continutul borcanului intr-un castron cu o lingurita si l-am ornat cu cateva bucati de banana.Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

Daniel a pregatit pentru #miercureafaracarne o detoxifiere cu aloe vera. Alte reteta pe baza de seminte de chia este cea de paine cu seminte de chia.

Pofta buna!Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

20 de comentarii la “Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

  1. Am citit o reteta insa cu lapte simplu fara lapte de cocos, am incercat-o si mi-a placut. Cred ca trebuie sa includ in dieta mea si semintele de chia deoarece au atat de multe beneficii si valori nutritionale care nu pot fi ignorate.

  2. Vreau sa incerc si eu semintele de chia și laptele de cocos. Trebuie sa vad ce indice glicemic au daca mi se potrivesc dietei.

  3. Mmmm suna bine, dar nu știu dacă as putea mânca. Mănânc chiar ocazional și atunci o pun in iaurt și o servesc in maxim 5 minute

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *