Dezvolta-ti frumusetea cu lumea emotiilor Kilig

Astazi iti povestesc despre emotii. Nu te-ai astepta sa zic asa ceva cand tocmai am desfacut coletul de la Biocart.eu. Nici eu nu ma asteptam, dar am descoperit ca o conexiune emotionala poate fi o modalitate eficienta de a-ti construi loialitatea clientilor catre brand. Am descoperit cum imi pot dezvolta frumusetea cu lumea emotiilor Kilig. Poate de aceea brandurile apeleaza la influenceri. Ei pot impleti cel mai bine dinamica sociala cu produsele. Ne place sa exploram mereu ceva nou, dar de cele mai multe ori revenim la produsele cu care avem conexiuni emotionale.

Laboratoarele BIOK sunt cel mai mare producator de cosmetice din Lituania. De aprope 30 de ani ei dezvolta cosmetice naturale care normalizeaza starea tuturor tipurilor de piele, le intareste si restaureaza bariera epidermica, le imbogateste protectia naturala. Cosmetica profesionala lituaniana este destinata sa raspunda atat cerintelor femeilor cat si barbatilor moderni, si si-au ales ca identitate o experienta emotionala- „Kilig”. Emotia este primul factor in fidelizarea consumatorilor. Este un semn ca aceasta marca se straduieste sa-si inteleaga consumatorii, sa dezvolte si sa comercializeze produse personalizandu-le optiunile cosmetice. Consumatorii sunt dornici sa gaseasca pe piata produse care sa se potriveasca nu numai tenului lor, dar si varstei, stilului de viata practicat, cautand produse care sa le imbunatateasca starea de spirit si sentimentele. Laboratoarele BIOK prin gama Kilig raspund acestor noi necesitati ale consumatorilor si servesc o oferta de produse cu beneficii emotionale.

 

Lumea emotiilor Kilig

 „Kilig” este cuvint filipinez pentru care nu exista traducere. Seamana cu „dor” al nostru doar ca defineste altceva, un fel de atractie. Nu-i inca iubire, dar poate duce acolo, e un fior de sentiment pozitiv care te bucura. Cred ca mai bine zis este scanteia care duce la iubire. Deocamdata simti doar o senzatie de caldura si fluturi in stomac. Emotiile noastre ne dicteaza cel mai adesea deciziile. Nu-i un secret faptul ca in comportamentul nostru de cumparare luam decizii emotionale si apoi le justificam rational. 

Brandul a proiectat aceasta emotie de „Kilig” in produse jucause, simple, mesaje jucause care spun povesti romantice, aduc magia in viata ta si-ti transforma ziua intr-un sir de experiente kilig. O boaba de crema pe fata ta face magie nu numai pentru piele, ci si pentru starea ta de spirit. Nu-i ceva nou, oamenii folosesc produse cosmetice din motive de utilitate si emotionale. Cred ca proportiile sunt egale, iar componenta emotionala include mai ales pozitivul perceptiei de grija de sine.

Testare 3 produse din lumea emotiilor Kilig

 Gama larga de ingrediente active a produselor Kilig include extracte de inalta tehnologie cu continut garantat de ingrediente active, uleiuri valoroase, vitamine, componente de origine biotehnologica, etc.

 

Exfoliant emoliant pentru fata

Exfoliant emoliant pentru fata

Componenta emotionala a scrubului- Facial skin, like you, really needs to revive. it’s easy!

Cremele exfoliante pentru fara contin de obicei micro-granule abrazive naturale, iar in acest caz pulbere de orez. Datorita ei pot fi indepartate celulele moarte sau alte impuritati ale pielii, fara nici o agresiune. Scrubul trebuie aplicat cu atentie pe fata, masand bland pielea si evitand zona ochilor. Pentru ca pielea sa devina mai apoi moale, stralucitoare, neteda, catifelata, curata, scrubul necesita o baza hidratanta, emolienta, imbogatita cu vitamine( in acest caz vitamina E) si cu o buna actiune de curatare. Daca este necesar poti aplica scrubul de doua ori pe saptamana, dar numai daca nu ai ten usor iritabil. Acum pielea este pregatita pentru tratamentul urmator cu foaming face wash.

Spuma pentru curatare faciala

Spuma pentru curatare faciala

Componenta emotionala a spumei de fata – It’s so good to dip into a bathtub full of cloud-like bubbles! 

Asa spune producatorul ca se va simti fata ta cand va face cunostinta cu produsul. Infuzat cu un parfum abia simtit, de ceai verde, un nor alb mic, dar bogat, iti mangaie bland fata. Este perfect pentru alunga impuritatile lasandu-ti pielea improspatata, usor hidratata datorita acidului hialuronic si curata.

Crema de fata hidratanta cu efect dublu pentru pielea normala si uscata

Crema de fata hidratanta cu efect dublu pentru pielea normala si uscata

Componenta emotionala a cremei -Singing and dancing in the rain – double excitement in everything that’s good! 

In cazul meu sunt excluse ambele pentru ca am tenul mixt si nu o pot folosi. In schimb am facut-o cadou si am rugat apoi sa-mi spuna cateva impresii despre crema. Dar, mai intai, sa vedem ingredientele: acid hialuronic natural PrimalHyal 50 si Cristalhyal ( incepe bine numai ca nu stiam ca exista mai multe feluri de acid hialuronic, trebuie sa ma mai documentez), ulei de samburi de piersica, glicerina, parfum si restul nu-mi spun nimic.

 

 

Impresii: ten hidratat, plin si bogat, reduce aspectul ridurilor de suprafata; absorbtie rapida, deci nu se pierde din produs; non-iritant, conduce la o fermitate usoara a pielii si la un aspect mai tanar. Nici nu-i de mirare ca i-a placut prietenei mele crema. Acidul hialuronic are capacitatea magica de a retine umiditatea in piele, iar lipsa ei este principalul factor vinovat de imbatranirea pielii. O crema care se doreste indispensabila in rutina tenului trebuie neaparat sa contina acid hialuronic.

Ecodenta Expert Black Whitening

Pasta de Dinti pentru Albire Extra Black cu Carbune si Teavigo Extra Ecodenta, 100ml

Ecodenta Green Wild Strawberry Flavoured

Pasta de Dinti pentru Copii cu Aroma de Capsuni si Morcov Ecodenta, 75ml

ecodenta-cosmos-organic-minty-coconut-apa-de-gura_

Ecodenta Cosmos Organic Minty Coconut- apa de gura

Pasta de Dinti pentru Albire cu Ulei de Menta, Extract de Salvie si Kalident Ecodenta, 100ml

Pasta de Dinti pentru Albire cu Ulei de Menta, Extract de Salvie si Kalident Ecodenta, 100ml

22 de comentarii la „Dezvolta-ti frumusetea cu lumea emotiilor Kilig

  1. Nu stiam de aceste produse dar imi plac mult de tot atat ambalajele cat si mesajele. Sunt de acord ca orice crema trebuie sa contina acid hialuronic, mai ales dupa 30 de ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.