evenimenteMarketing

Influencer Marketing Conference la a doua editie

Un alt eveniment minunat marca Evensys, eveniment de la care nu trebuie sa lipsesti, este Influencer Marketing Conference.  Am inceput cu dreptul participand inca de la prima editie, aceasta a fost in 2018,  nu ca la Webstock unde am ajuns abia la a sasea (cu toate ca unii ar spune ca 4 editii din 10 e un scor bun). N-o sa uit niciodata prima editie a Influencer Marketing Conference, a coincis cu ziua in care se sarbatoreste Ziua Pompierului Roman, zi de care niciunul din participanti sau organizatori nu stia ca exista, sarbatoreste sau ca pica pe 13 septembrie. Cine sa mai tina minte batalia din Dealul Spirii sau ca aceasta a avut loc pe 13 septembrie 1848??? Am facut odata demult la istorie si nu cred ca am tinut-o minte mai mult de o luna. In plus, era logic sa-mi pun macar o minima intrebare atunci cand Google Maps imi tot spunea de strada 13 septembrie, strada pe care se afla Marriott, dar cine sa bage de seama fineturi din astea???

Acum 170 de ani compania de pompieri a Bucurestiului a infruntat trupele otomane. In memoria lor, in fata hotelului Marriott, s-a ridicat „Monumentul Eroilor Pompieri” (de cinci ani merg la diverse evenimente la Marriott si n-aveam habar ce reprezinta statuia din fata sa, acum stiu),  unde pe 13.09.2018 au avut loc mai multe ceremonii militare: depuneri de flori, prezentarea drapelurilor, acordare de distinctii si binenteles defilare, care au reusit sa paralizeze toata aceasta zona a Bucurestiului si sa-l bage-n sperieti pe Manafu. Ti-l imaginezi cum statea la ora de incepere a conferintei cu ochii pe fereastra, incercand sa ghiceasca cand o sa termine pompierii festivitatile ca sa poata incepe si el evenimentul….cu invitati si participanti, ca zece nu erau de ajuns? Ma pufneste rasul si astazi cand mi-l amintesc.

Daca anul trecut datorita Zilei Pompierului am apucat loc in primul rand, anul acesta de-abia am gasit un loc. Datorita evenimentului de anul trecut conferinta n-a mai avut loc pe data de 13, ci pe 12, dar stii ca mi-a lipsit agitatia aceea? Ca si anul trecut am batut singura drumul Craiova- Bucuresti,  niciunul dintre blogolteni nu a putut sa mi se alature. In schimb, odata ajunsa la Marriott am gasit destui prieteni  cu care sa socializez.Influencer Marketing Conference la a doua editie

Pe scurt despre ceea ce a fost aceasta conferinta Influencer Marketing Conference 2019 ( ceea ce am prins intre cele doua trenuri)

  • raportarea noastra la exercitiile curatoriale din muzee, obsesia de a afla mai multe date citind etichetele obiectelor expuse si pierzand astfel esenta experientei, cum poate fi atras publicul, cum poate deveni un partener, cum se poate regasi in zona muzeala si cum se poate depasi bariera elitista, de ce alte proiecte nu pot trece peste exemplul care functioneaza -„Noaptea Muzeelor”, cum pot influencerii sa cointereseze publicul prin transmiterea unor mesaje relevante impachetate frumos si atractiv- exemplu cele 10 scurtmetraje „Povesti nestiute ale muzeelor” in lectura  inconfundabilei actrite Maia Morgenstern,

cum pot muzeele romanesti sa devina si sa creeze un spatiu de exprimare pentru creativi la fel ca experienta Lunei Morgaciova la Chateau Orquevaux , in general cum se poate crea o experienta aparte in jurul artei pentru a putea fi consumata de cat mai multe persoane, modul in care se poate transmite in mod organic un manifest, o idee exemplu- „Zambim fals” Deliric

–  discutie intre Deliric, Dragos Neamtu de la Reteaua Nationala a Muzeelor din Romania, fondator „Noaptea Muzeelor”, Luna Morgaciova si Andreea Lupu Director Starcom Romania.

  • insight-uri despre marketingul pentru generatia Z,  marketingul cu influenceri,   cum poate fi abordat si folosit Tik Tok -cea mai descarcata aplicatie in SUA- in campanii cu influenceri, 6 pasi de urmat in campaniile de marketing cu influenceri- Mayra Genovese Marketing Director, MC Empower.

Influencer Marketing Conference la a doua editie

  • Ioana Marzac Sigartau, Corporate Communication Manager @Samsung Electronics Romania despre relatia foarte buna pe care brandul Samsung o are cu influencerii din multe zone de social media ( mai multe intr-un alt articol).
  • Stephen Farrell, Associate Director Influencer Relations Ketchum (UK) despre alte  moduri captivante in care brandurile se conecteaza cu comunitatea prin intermediul influencerilor.
  • Mirabela Dinu, Global Social Media Manager la Bitdefender despre colaborarile Bitdefender cu influencerii din USA
  • Cel caruia voiam neaparat sa-i ascult prezentarea- Dorin Boerescu, CEO 2 Performant si despre care voi scrie un articol separat- deoarece in decembrie am fost unul din influencerii care au aplicat pe programul lor si …nu am fost admisa. Recunosc ca mi-au spus sa mai incerc si in ianuarie, dar daca n-am putut fi in primii 50 de micro-micro-micro-iar micro-influenceri, m-am indoit ca voi putea fi in urmatorii 470 de influenceri. E drept ca si eu am dat cu oistea-n gard si m-am inscris pe sanatate, dar beauty, fashion, travel, food constituiau deja grosul.Influencer Marketing Conference la a doua editie

Lista completa a speakerilor invitati si programul pot fi consultate aici. Urmareste hastagul #influencerconf19 pentru updateuri  de la conferinta.

Din pacate n-am prins #influenceme2019, studiul despre influenceri realizat de catre Starcom Romania, sigur a fost interesant de urmarit, dar mi-a promis o prietena ca-mi da link cu prezentarea.

In pauze m-am bucurat ca si anul trecut de discutiile cu alti bloggeri sau prieteni care lucreaza la diverse agentii sau branduri, m-am racorit cu vreo trei Strongbow Rose Apple, m-am pozat si distrat in baia cu personalitate a la @banca_transilvania (aceeasi pe care am intalnit-o si la Untold, dar de data asta n-am mai stat o jumatate de ora la coada ca sa-mi fac poza in ea), la cornerul Samsung am aflat ce poate face S Pen-ul pe noul Galaxy Note 10 si m-am filmat cu Note-ul meu cum experimentam realitatea augmentata, in pauza de pranz am savurat bucatele extraordinare si mi-a parut rau ca n-am mai avut loc unde sa inghesui nici macar o prajitura si aratau delicios ( se pare ca trebuie sa aleg ori gust din felurile principale ori ma axez pe dulciuri, ambele nu au loc). Ar mai fi fost de ascultat cativa speakeri, dar cum trenul nu statea sa ma astepte pana la finalul evenimentului le-am pierdut speechul.

Pentru cei cu care m-am intalnit si pentru cei care n-au putut ajunge la Influencer Marketing Conference 2019 am un singur mesaj- Ne vedem pe 4 octombrie, la Marriott, la cel mai mare eveniment de social media din Romania- Webstock!!!

18 comentarii la “Influencer Marketing Conference la a doua editie

  1. Mi-a plăcut de când am văzut că urmează acest eveniment! Mi-am dorit să ajung și eu, dar din motive obiective nu am reușit.
    Acum, după ce am citit articolul tău, regretul este și mai mare 🙁
    Sper să am ocazia la o ediție viitoare.
    Felicitări!

  2. Nu sunt eu mare influencer, dar sunt si eu prin coada listei pe undeva, deci mi-ar fi prins bine participarea la un astfel de evenniment, mai ales ca sigur ai aflat mult mai multe lucruri interesante decat spune articolul tau.

  3. Te felicit pentru activitatea ta din offline, pentru ca esti atat de activa si prezenta la evenimente si mi-ar fi placut mult sa fiu acolo la conferinta despre marketing pentru generatia Z. Imi doresc si eu sa ajung la Webstock dar e cam departe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *