A trecut mai mult de un deceniu de cand s-a produs schimbarea modului in care ne obtinem informatiile diverse. Nu mai primim in cutia postala un ziar mototolit pe care il rasfoim la cafeua de dimineata, ci primim informatii 24/7, oriunde in lume.
S-a micsorat lumea, s-a concentrat intr-un fel de sat global, unde toti suntem conectati on-line pe telefoane si platforme sociale, avand acces la persoane pe care altfel nu ar fi cu putinta sa-i cunoastem. Tehnicile de comunicare sunt extrem de accesibile si scalabile, fiind bazate pe web si mobile, se refera la tehnologie si platforme ce permit crearea de continut, colaborare web interactiva, schimb de informatii intre participanti, ce transforma comunicarea intr-un dialog interactiv.
Social media nu este despre ceea ce fiecare dintre noi face sau spune, ci despre ceea ce facem și spunem împreuna, la nivel mondial.
Facebookul a devenit de exemplu un sat global cu 1,39 miliarde de utilizatori, mai multi decat populatia Chinei si orice poveste spusa aici are un impact enorm, doar fiindca cineva a sharuit-o. Cu cat ai o retea mai mare de prieteni, cu atat creste posibilitatea de a „intalni” oameni ce-ti pot deveni prieteni sau clienti.
Social Media este un nou instrument de marketing, care permite sa-ti cunosti clientii si perspectiva acestora, intr-un mod care nu a fost posibil anterior. Social Media nu este un moft, ci doar inceputul revolutiei de marketing, un instrument strategic pentru descoperirea perspectivei in afaceri.
Vino si tu pe 2 octombrie la Webstock 2015, cea mai importanta conferinta dedicata social media din Romania, organizata de Evensys in parteneriat cu Vodafone, pentru cel de-al optulea an consecutiv. Vino la JW MARRIOTT BUCHAREST GRAND HOTEL sa participi la Conferintele Webstock sau microconferintele din sectiunile:
– “Blogging & Social Media ”;
– “Blogging & Social Media ”;
– “ Online Communication”;
– “Mobile Trends”;
si mai ales la inmanarea Premiilor Webstock.
Te poti inscrie ca blogger acreditat, blogger ambasador sau ca facand parte dintr-o companie si poti propune o tema sau un speaker pe care vrei sa-l auzi la acest eveniment.
De asemenea pana pe 28 august iti poti inscrie un proiect in cadrul Webstock Awards, iar inscrierile se fac online aici.
Te poti inscrie ca blogger acreditat, blogger ambasador sau ca facand parte dintr-o companie si poti propune o tema sau un speaker pe care vrei sa-l auzi la acest eveniment.
De asemenea pana pe 28 august iti poti inscrie un proiect in cadrul Webstock Awards, iar inscrierile se fac online aici.
Esti oltean?
Atunci ajuta-ne sa realizam ceea ce ne-am propus – sa umplem trei randuri de scaune din sala cu olteni.
2 comentarii la „Social Networking la Webstock 2015”