De ce au succes outlet-urile? Fiecare suntem o bijuterie de potential si vrem sa stralucim. Modalitatile de intelegere a realitatii, de simtire, de relationare cu ceilalti nu sunt statice. Ele variaza continuu, la fel cum experientele noastre si cursul gandirii noastre variaza continuu. Idem variaza si modul nostru de comunicare a identitatii personale prin imbracaminte. Inca de la începuturi, cand apare conceptul de moda, imbracamintea a ajutat la acoperirea unui nevoi rationale, dar si a uneia emotionale. Nevoia rationala se datoreaza cerintei de a ne acoperi corpul si astfel sa ne protejam de adversitatile vremii, iar cea emotionala se datoreaza nevoii de a ne diferentia. De vreme ce suntem fiinte sociale, ne imbracam unii pentru altui. Nimic nou pana aici, si omul primitiv si-a pus blana animalului intai ca sa-l apere de frig si apoi sigur a vrut sa arate cat de bun vanator e el si ce ditamai animalul a putut ucide.
Pentru unii, imbrăcamintea presupune si un statut social, supraevalueaza hainele unor marci importante si le considera sinonime cu a sti sa se imbrace sau o considera o ostentatie, un simbol al bogatiei atinse. Altii, dimpotriva, considera ca nu este necesar sa plateasca mai mult pentru o haina doar pentru ca apartine unei marci, atunci cand de cele mai multe ori calitatea nu difera. Sunt si persoane carora le place sa combine haine foarte scumpe cu altele ieftine, cred ca le dau o nota mai originala si personala simtind o mare satisfactie.Cred ca outlet-urile raspund fiecarui tip de persoana.
Desi moda urmeaza tendintele care se schimba sezonier, adevarul este ca atunci cand cumparam haine, o facem pentru mai mult de un sezon. Cand iti place o haina, o porti ani de zile pana cand se uzeaza sau te saturi de ea. Daca cumperi un articol dintr-un sezon trecut, de la un brand bun si la un pret competitiv, atunci faci o afacere buna. De aceea magazinele outlet tind să aiba mare succes, in special cele care contin marci prestigioase. Sa vedem de ce au succes outlet-urile:
- Preturi reduse: De obicei, aici poti gasi lucruri la 40, 50 sau 60% reducere, iar uneori chiar mai mult. Cand vine vorba de stocurile din fabrica, acestea nu mai pot fi vandute in aceleasi conditii ca cele din magazinele firmei. De exemplu, de fiecare data cand iese o noua colectie, vei gasi predecesoarea la un pret foarte bun.
- Exista in spatii mari unde poti gasi numeroase articole ale marcilor de renume la preturi imbatabile.
- Un alt mare avantaj este ca acestea sunt reglementate de lege. Nu este o achizitie fara garantii, legea indica in mod clar ca returnarea este un drept al consumatorului.
- Calitate superioara: Daca esti in căutarea unor articole de imbracaminte sofisticate, aici vei gasi cu siguranta ceea ce cauti, dar vor fi mult mai ieftine.
- Oferta larga existenta te asigura ca poti gasi produse de mai multe tipuri.
- Punct de intrare pentru un brand. Daca exista un client sensibil la pret, care nu indrazneste sa cumpere un anumit obiect de marca, fie pentru ca nu isi permite, fie pentru ca nu are experienta cu brandul, poate rezolva ambele motive de indoiala.
- Potrivit clientilor care au o experienta cu marca cautata, fac cumparaturi confortabile la un pret neobisnuit de mic.
Civilizatia umana se bazeaza pe semne, iar acestea sunt in mare parte iconice. Imbracamintea noastra este o colectie de semne vizuale afisate direct pe corp. Marca este un element in comunicarea nonverbala cu ceilalti si cred ca ea este cel mai important raspuns al intrebarii: De ce au succes outlet-urile?
Care este parerea ta, de ce au succes outlet-urile?
14 comentarii la „De ce au succes outlet-urile?”
Și eu îmi mai cumpăr haine din outlet-uri, de pe site-uri vintage, acolo sunt de obicei la preț redus. Însă, în ultima vreme, nu prea am făcut achiziții,
Momentan nu mai cumpar haine decat foarte rar, dar in perioada liceului cumparam mult din outleturi.
Eu cred că datorită preturilor au succes.
Când am descoperit primul outlet, se întâmpla cu mulți ani în urmă, în Palma de Mallorca, am avut surpriza să găsesc niște haine la prețuri nemaipomenite aparținând unor mari branduri. Adevărul este că prețurile, dar și calitatea, cred că sunt atuurile succesului lor.
Eu le vizitez , mai ales pe cele din afară și găsesc mereu câte ceva.
Eu am descoperit iun rai Mango in Valencia. Aveau haine de seara superbe si niciuna nu costa mai mult de 10 euro.
Si mie imi plac outeturile pentru că sunt haine pe care poate le voiai odata dar nu ti le permiteai si acum e momentul pentru că preturile in outlet e unul mul mai mic
De multe ori am găsit haine faine in outlet la preț bun.
Cred ca au succes pentru ca varietatea este enorma si preturile tare bune.
Cred că au succes datorita modelelor mai variate si a preturilor mai ok.
Si eu cumpăram des din outleturi acum am cam tot ce am nevoie și rar mai achiziționez câte ceva.
Intr-adevar pretul este cel mai atractiv la ei..Si eu am gasit multe produse care mi-au placut din prima clipa iar cand am vazut pretul n-am mai stat pe ganduri.
Eu le frecventez pentru ca au preturi bune si haine de calitate. Modelele nu mi se par invechite si, de cele mai multe ori, nu am gasit haine cu defecte.
Cred ca 60% dintre cumpărături le fac din outleturi și ma refer aici la haine . Nu văd sincer motivul pentru care sa dau 200 de lei pe o piesa vestimentara, pe care la un magazin outlet o găsesc chiar și cu 50 de lei.