Vrei să ai o relație excelentă cu clienții tăi? Strategii cu SMS-uri

Vrei să ai o relație excelentă cu clienții tăi? Strategii cu SMS-uri

Clienții sunt cei care dictează succesul afacerii tale. O persoană care a achiziționat deja un produs, prezintă șanse de 60-70% să revină. În timp ce pentru un client nou, posibilitatea de a cumpăra ceva este de cel mult 20%. Așadar, ține-ți clienții aproape! Cum? Folosind strategii cu SMS-uri..

Oricât de greu ar fi să ai o relație apropiată cu clienții tăi, dacă îți faci o strategie proprie de marketing, vei reuși. Ține minte, astfel vei încasa căștiguri mai mari.  

Vrei să ai o relație excelentă cu clienții tăi? Strategii cu SMS-uri

Sursă foto: Shutterstock.com 

Strategii cu SMS-uri care te vor ajuta să creezi o relație bună cu clienții tăi

Cumpărătorii își doresc să aibă contact direct cu tine. Pentru că trăim în secolul tehnologiei și stăm cu telefonul în mână în mare parte din zi, specialiștii consideră că o metodă extrem de bună și, totodată, nouă și la modă, este un plan de marketing prin sms-uri. Însă, să ții legătura cu fiecare persoană de interes în parte poate fi destul de dificil. Așadar, apelează la serviciile sms pentru business de la SMSO care te vor ajuta să comunici mult mai ușor cu clienții tăi. De exemplu, un mesaj poate ajunge în același timp la câte persoane îți propui.  

1. Păstrează legătura cu clienții tăi  

Nu poți construi o relație cu cineva dacă nu păstrezi contactul, exact ca în viața de cuplu sau de familie. Iar de la distanță, sms-urile s-au dovedit a fi cele mai utile. Mail-urile nu mai sunt deloc la modă, iar multe dintre ele sfârșesc să zacă în coșul celor necitite, în schimb, 95% dintre mesaje sunt văzute într-un timp record. Le poți scrie mesaje de mulțumire, informative (cu diverse noutăți și produse), cu știri utile, practic, orice ar putea fi interesant pentru client. În acest fel, serviciile și produsele tale vor rămâne mereu proaspete în mintea lor, iar când vor avea nevoie de unul dintre ele, vor ajunge imediat în magazinul sau pe site-ul tău. 

2. Ascultă-ți clienții 

Următorul pas este să vezi ce au de spus clienții. Îi vei câștiga, cu siguranță, dacă le vei asculta opiniile și plângerile. Chiar dacă rețelele sociale pot fi un loc indicat în care să discuți cu ei, totuși aceștia vor simți o altfel de apropiere atunci când știu că îți pot trimite mesaj direct de pe telefonul lor mobil. Pe Facebook, de exemplu, relația poate părea una formală și implicit, mult mai rece. Atenție! Nu uita să le răspunzi în permanență și cât mai repede, altfel, se vor simți ignorați, iar data viitoare vor alege o altă companie. 

3. Cere feedback clienților tăi 

Foarte important – nu aștepta ca opiniile să vină doar din partea clienților tăi. Marii specialiștii în marketing recomandă să soliciți mereu feedback. De exemplu, după o vânzare, întreabă: „ Pe o scară de la 1 la 10, cum ți s-a părut calitatea serviciilor noastre?”. Iar în caz că nota nu va fi cea pe care ți-o dorești, adică maximă, mulțumește pentru feedback și întreabă ce nu a fost în regulă și ce ai putea face ca data viitoare să obții nota 10. 

Dacă nu crezi că aceasta poate fi una dintre cele mai bune alegeri, atunci încerca să îți creezi o strategie proprie de marketing. Astfel, poate vei descoperi ceva nou, inovativ și care îți va crește considerabil numărul de clienți. 

Carti

 Marketing - Mihai Diaconescu
Marketing – Mihai Diaconescu
 Asta inseamna marketing - Seth Godin
Asta inseamna marketing – Seth Godin
 Cum cresc brandurile - Byron Sharp
Cum cresc brandurile – Byron Sharp

11 comentarii la „Vrei să ai o relație excelentă cu clienții tăi? Strategii cu SMS-uri

  1. Eu prefer metoda clasica cu emailuri, e totul mai formal in acest mod. Dar cartile recomandate chiar vreau sa le citesc.

  2. Bună treaba asta cu sms-urile, la mine funcționează, la fel si emailul totuși. Numai sa nu fiu sunata ca s-a dus orice relație 😅😅 Trebuie sa iei in calcul si faptul ca unii sunt antisociali. 😅

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.