Stiai ca poti avea succes in afacerea ta daca respecti cateva trucuri?

Stiai ca poti avea succes in afacerea ta daca respecti cateva trucuri?

Orice afacere trebuie sa porneasca de la o idee buna si de la dorinta de a obtine profit. Doar ca, aceste doua lucruri nu sunt deloc suficiente pentru a obtine succesul. Te-ai întrebat vreodată care sunt secretele succesului ? Specialistii din domeniul acesta atrag atentia ca cele mai multe business-uri dau faliment in primul an de functionare. O recomandare de care trebuie sa tii cont pentru a avea succes in afacerea ta, este sa faci doar ceea ce iti place si sa vinzi produsele care te conving pe tine, doar asa ii poti convinge pe clientii tai ca vor cumpara ceva de calitate. Incearca sa nu iti pui toate sperantele in afacerea ta si sa nu investesti si ultimul banut. Vei avea nevoie sa traiesti intre timp si sa platesti o multime de facturi, asa ca, mai ramai angajat la vechiul serviciu pana cand observi ca totul merge bine cu business-ul tau.

Iata cateva trucuri utile pentru a avea succes in afacerea ta:

  • Cumpara sau inchiriaza un spatiu comercial intr-un loc des circulat de catre oameni. Ai nevoie de cat mai multi clienti, asa ca, gaseste un loc in centru si renunta la ideea sa deschizi in propriul cartier;
  • Incearca sa inveti cat pe multe poti despre domeniul afacerilor citind carti sau participand la diverse cursuri. Multe persoane au gasit scurtaturi inteligente si le impartasesc si altora.
  • Pune la punct magazinul cu tot ce inseamna piese de mobilier modern, atat de importante deoarece vei dori sa oferi clientilor un spatiu deosebit, care sa-i invite sa petreaca timp aici;
  • Alege produsele pe care vrei sa le vinzi tinand cont de ceea ce isi doresc cumparatorii tai, apoi pune-le preturile. Unui client nu-i place sa tot intrebe cat costa un produs sau altul. In acest sens, nu uita ca in mediul online poti alege un aparat pentru preturi, ideal pentru a respecta si aceasta cerinta a cumparatorilor;
  • Fa reclama magazinului si produselor pe care le pui in vanzare. In general, nu mai e de actualitate impartirea de fluturasi prin oras, dar nu trebuie sa o excluzi total. Fa-te cunoscut in mediul online, site-urile de socializare sunt ideale pentru succesul oricarei afaceri. Mai poti face reclama la postul local de radio sau la cel TV, in ziare si reviste, chiar sa pui cateva bannere in locuri bine gandite;
  • Nu ai cum sa le stii chiar pe toate, deci nu incerca sa fii contabil daca nu ai nici cea mai vaga idee. Lasa un specialist sa se ocupe de acest lucru si nu uita ca risti sa pierzi multi bani daca insisti sa faci ce nu stii;
  • Vei avea nevoie de bani, iar acest lucru poate sa te faca sa eziti uneori, mai ales ca bancile sunt reticente sa ofere sume pentru start-up-uri. Strange bani suficienti inainte de a incepe, imprumuta de la rude sau prieteni cand ai probleme si nu porni la drum fara a avea alaturi un partener, aceasta fiind, de altfel, cea mai buna solutie pentru a rezolva partial astfel de probleme financiare.

Evident ca respectarea acestor trucuri pentru a avea succes in afacerea ta nu iti garanteaza imediat succesul, dar te poate ajuta nespus in drumul catre realizare si va elimina o parte din stresul pe care il aduce demararea unui astfel de proiect.

Surse foto:

https://unsplash.com/

Secretele supreme ale increderii depline in sine – Robert Anthony

Manualul femeii de succes - Andra Olarean

Manualul femeii de succes – Andra Olarean

Orice femeie poate! – David Reuben

Confesiunile unei mame imperfecte – Harriet Lerner

13 comentarii la „Stiai ca poti avea succes in afacerea ta daca respecti cateva trucuri?

  1. Sunt de acord cu tine. In general oamenii investestesc tot ce au intr-o afacere si dupa primul an daca vad ca nu e asa cum s-au asteptat renunta s-au se simt frustrati. Dar orice afacere are nevoie de timp ca sa devina cunoscuta.

  2. Foarte bune trucurile pe care le-ai enumerat și dezvoltat în articolul tău.
    Pe vremuri se spunea că reclama este sufletul comerțului acum, aș spune că fără reclamă, pubilicitate, nu exiști.
    Valabil în afaceri mici sau mari.

  3. Chiar vorbeam cu cineva zilele trecute ca la noi inca nu e dezvoltata industria asta de promovare a serviciilor, iar aici ma refer mai ales la business-urile locale. E trist ca unii chiar nu inteleg puterea marketingului…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.